söndag 18 april 2010

Härliga helg!

Lidijia, Isabelle och Josefine har varit hos mig hela helgen i Norrköping :) Vi har haft riktigt kul med grill och myskväll, shopping osv :) Det får vi göra om.. Dom åkte tillbaka vid tvåtiden och nu är klockan snart åtta.. Jag börjar känna mig ensam, saknar love som bara den. Tittade på bilder av honom innan. Jag blir galen! Vill bara vara i hans famn och nudda hans läppar igen! Eller åtminstonde höra hans röst.. Love är underbar och jag vill inget annat än att vara med honom. alltid<3 idag är det den 18/4 vilket betyder 2 månader kvar tills att Loev muckar! Jag är så lycklig över det :) Det är heller inte mer än runt 1,5 månad tills att vi får vå lägenhet den 1:a juni. Sommaren kommer bli perfekt, att få flytta ihop med Love och träffa honom varenda dag! <3

Söndag är det idag och på tisdag åker jag hem till pappa. härligt! Är också sjukt förkyld och jävligt trött. Ska väl laga något gott att äta och sen sova.
Idag valde jag mellan ett par sjukt snygga skor och en jävligt fin tröja. Det blev att köpa tröja eftersom den var på rea och det kändes mer som att skorna kanske var kvar efter min födelsedag medan tröjan säkert skulle försvinna <; haha..

hejdå :*

Inga kommentarer: