lördag 21 november 2009


hejhopp!

Igår tog jag influensasprutan vilket ledde till att framåt kvällen fick jag superont i armen och idag kan jag knappt röra den (y) jippie.. Loveliten kom hem igår i alla fall <3 helt underbart! Att inte prata på en hel vecka och sen träffas på perrongen, det går knappt att förklara, så otroligt underbart härligt! Vi lagade tacos och firade lite lätt våra 16 månader (: Han fick ett litet armband av mig bara för att jag skulle vara lite extra söt mot honom. (a)

Idag har det varit konstigt. Vi har varit och fikat i denna lilla staden. supermysigt! Jag unnade mig en dumlemuffins och en kopp te. love har sprungit runt själv bland affärer och jag har inte fått hänga med :( Han var tungen att fixa lite saker idag, men tydligen är det en julklapp. Jag fattar inte. nu sitter jag här i hans soffa medan han "fixar" med presenten och jag förstår ingenting. Det enda han säger är " du kommer att fatta snart" HAHA! okej. Tror jag inte på.. :p jag är nyfken och vill fatta nu!

Nu har det också kommit sånnadära fina julkalendrar från Isadora! Tänk att få smink varje dag från till julafton (a) jag ringde pappa och han sa att jag kanske kunde få en... hoppas!

klockan halv fem ska vi till min kära mor och fira henne. Det blir god mat och sedan bowling (y)

nu ska jag titta lite på tv. :)

puss&hej

Inga kommentarer: