måndag 30 november 2009

Godmorgon!

Ursäkta att jag varit seg på att skriva ännu en gång ... Samma sak denna gången! Ville ladda upp ett videoklipp som misslyckades. Jag tror att det beror på att jag har ett trådlöst bredband just nu innan vi får bredband i lägenheten :)
Tiden rullar framåt och idag är det 1:a december! Vilket innebär att jag tog min första lucka av min kalender. Vet inte om jag sa det, men Love har ju gjort en söt liten kalender till mig med 24 små strumpor och ett litet paket i varje. Så himla söt är han (a) Det blir också en bra, symbolisk nedräkning tills att jag och love får tre hela veckor tillsammans!

Idag är det Tisdag, jag & melinda ska åka till Ikea och titta lite (: Imon ska vi nämligen ha julmys med flickorna och julklappsbyte. Vi ska köpa en inredningssak för högst trettio kr, temat är pågrund av att alla (utom ellen) flyttat hemifrån :)
Igår kom loves mamma hit och hälsade på! Mycket mysigt! På torsdag kommer lillebror och sover över! (: väldigt mysigt!

nu ska jag strax till skolan! puss och hej :):)

Inga kommentarer: