tisdag 17 november 2009

Hej tisdag!

Omtumlande vecka hittills. I söndags valde Love att ta natttåget igen (y) Så vi stannade i nässjö. Jag gick upp kvart i tre, kom hem halv fyra, pratade i telefon med Love till fyra, låg och grubblade till halv fem och gick upp kvart över fem :) Sen gick tåget vid halv sju och jag kom till lägenheten klockan tjugo i nio, sedan började skolan halv tio. Bra morgon, lite sömnig bara..

Efter skolan åkte jag till Linköping, till min kära morbror, lämnade tillbaka nyckeln och drack ltie saft (: Sen åkte jag till Norrköping igen, direkt till Cissi. Vi gick hem till mig för att plugga, men det blev inte allt för mycket pluggande.
När Cissi gick ringde Kicki och jag fick gråta av mig lite, det behövdes eftersom jag saknar min prins så mycket. Det hjälper en hel del att prata med hans mamma när jag inte kan prata med honom. Jag känner sådan närhet i hans familj, så underbart (:

Idag har jag mått mycket bättre! Skolan var helt okej, Melinda hängde med mig hem, hjälpte mig att "storhandla" till mig själv och lizzie, sedan tränade vi lite dans inför nästa vecka. haha.. Estetisk orientering är ganska roligt, men dansen vet jag inte vad jag har för åsikt om alltså .
När Melinda gick pluggade jag en hel del spanska, lagade mat och bakade kladdkaka. Sen städade jag, duschade och nu tittar jag på Ugly betty som förövrigt är ett himla bra program! Efter det programmet kommer Desperate housewives som är ett jävligt bra program det också! Tisdagar har mina bästa tvkvällar. (y)

Jag saknar love hur mycket som helst, hoppas att han har det bra där ute i skogen <3 på fredag ses vi igen.. snart är det inte långt kvar <3 jag älskar honom så otroligt mycket och efter den underbara veckan vi lämnat bakom oss känns det som om jag lyckats andas ut och ta nya tag. Det känns lite lättare för tillfället och nu har vi julen att se fram emot! 3 hela veckor, varav en utomlands! Underbart <3

nu ska jag återgå till tvtittandet, pausen är strax klar! :)

puss&hej

Inga kommentarer: