tisdag 3 november 2009

Heey!

Lovet slut, skola igen .. Känns ganska skönt att det bara är 6 & en halv vecka kvar till jul måste jag säga.
Lovet var great (y) hann träffa endel kära vänner från nässjöstaden och det var mycket trevligt! Jag saknar dom väldigt mycket.
Haha.. Läskigt också att när jag träffar dem hör jag verkligen hur mycket dialekt man pratar i lilla nässjö. Jag hade en mysig övernattning med Lill på lovet också, väldigt nödvändigt! de mycket att prata om (:
Love kom hem på torsdagen också, så vi fick en långhelg. På Lördagen bar det av till Ullared! Jag köpte två koftor för skojs skull, resten blev bara nödvändigheter! Dagens fynd var nog ett minneskort på 4gig för 130 kr. (y) Love köpte massor. (;
I söndags tog Love natttåget hem så vi åkte till Linköping lite tidigare & gick på bio på kvällen. Vi såg UP den nya pixar-filmen! se den!! Helt underbar och mysig. Den är väldigt rolig men man kan titta på den från olika perspektiv, och det kände jag var väldigt mysigt :) Det var en väldigt fin kärleksfilm, men ändå en rolig komedi liksom! Handlade inte så mycket om kärlek i sig.. Men man förstår när man ser den :)

Jaha.. Nu har tisdagen snart gått förbi och det är bara 5 dagar kvar tills jag flyttar till Norrköping! Jag ska dela en två med en tjej i min klass (y) Love hjälper mig att flytta, och sen bor han hos mig hela veckan! Kan det bli bättre? Nej.. :D

Idag fikade jag också med Ellen, Emil och Cissi, det var jättemysigt! :d
Lite tokigt vissa perioder, men visst var det kul.




puss&hej

Inga kommentarer: