fredag 13 november 2009

hej alla glada!

Ursäkta den dåliga uppdateringen men jag har mina skäl! Jag har mångamånga gånger försökt ladda upp en video här, när jag och Sanna med band sjunger " GET BACK " med beatles på utklädningsdagen, men det har inte funkat, vilket gjort mig jävligt less och därför har jag tillslut inte skrivit någonting alls.

I alla fall så har allt gått bra med mig! Loveliten har varit ledig en vecka och därför bott hos mig i Norrköping hela veckan, jag har nämligen flyttat dit nu och haft min pojk med mig första veckan! Allt är bra. Love är bra, norrköping är bra, skolan är bra och jag mår bra. Jag har nämligen haft feber och varit förkyld hela veckan men love har tagit väl hand om mig! I Måndagskväll tog jag och love en runda på stan och vi gick förbi ett skyltfönster med bara handgjorda smycken. Jag såg ett alldeles underbart halsband.
"åååååhhh va fint" så sa jag nog ungefär:) Sen tänkte jag inte mer på det.

Trots min feber så hasade vi oss ut på stan på onsdag förmiddag för att fika lite på kafé kuriosa. Jättemysigt café förövrigt. Men jag var ganska trött och ville hem direkt efter fikat fast att love ville stanna på stan ett tag.
Jag gick hem och love gick ner på stan en stund. När han kom hem lekte vi "gömma present" och jag fick leta och leta och se vart det brändes någonstans. Tillslut hittade jag en liten ask och vad låg i den? Jo, det där underbara halsbandet som jag sett i skyltfönstret! min pojk är underbar... (a) Och ajg blir nog lite väl bortskämd ibland, men jag blev i alla fall jätteglad.
Det hoppas jag var en mysig liten historia!

Jag och Love har just gjort en stor pepparkaksdeg, för imorgonbitti ska vi göra ett pepparkakshus! :D wish me good luck... ;)

puss&hej

2 kommentarer:

Sanna sa...

Näeej, va söt pojke! :) angående filmen.. får du upp den på datan eller? Isåfall kan ju jag prova att lägga upp den nånstans, om du skickar den till mig! Pussssar<3

Hanna Berg sa...

haha javet(a) ja det får jag, men inte in på min blogg, men ska prova en gång till! annars lägger jag upp den på facebook ;) men sak skicka den till dig med!