torsdag 19 november 2009


hej blogg!

Torsdagen började med en oönskad försovning. hoppade bokstavligt upp ur sängen en kvart innan jag skulle gå. Slet av mig tofsen jag haft i håret , kastade iväg den! ( ingen aning varför ) i alla fall behövde jag den, men den försvann ju.. haha konstigt.

Lizzie fick en snabb minut på sig att göra sina behov, hon blev nog rätt sur för det. <:
Morgonen fortsatte dåligt.. Jag skulle gå för första gången från där jag bor nu till teoretiska, går helt åt helvete fel och kommer till någon jävla uterestaurang! Menmen.. kommer i tid i alla fall, trots min dåliga kondition!
Sedan fortsatte dagen bra.. Jag och Yvonne gottade oss på Mcdonalds, sedan gick vi hem till mig, sedan skolan igen. Idrotten var kul, förlorade dock alla matcherna (y)

Nu fick jag sms av yvonne. Ska möta henne nere på södertull, vi ska köpa massa frukt och sen gotta oss med fruksallad! :d mums (:

Gårdagen var väldigt bra! Elias, Ellen, Melinda, Yvonne och Robin kom hem till mig och vi bakade kladdkaka! Jävligt roligt.
Vi såg en video på existens då en riktig fisk suger av en kille. fyfan va vidrigt det var. Tyckte bara att det är en information som borde komma ut att det verkligen finns sjuka människor på denna planeten (y)

Loveliten kommer hem imon! UNDERBART!

Nu måste jag skynda mig (; puss&hej!

Inga kommentarer: