onsdag 19 maj 2010


Onsdag.
I övermorgon är det fredag (y) Den kvällen ska spenderas med Lill i solberga där jag förhoppningsvis har huset för mig själv (: Jag längtar som fan till helgen nu, så fort denna helgen är över så är det bara en skolvecka kvar till Love kommer hem & så har vi ju levt nu i tio månader så det är ingen match!

Jag har sån otrolig ångest inför nationella prov i Spanska imorn. Det ärverkligen helt galet. Men jag har 4 gånger kvar att gå på spanskan & jag tycker vekrligen inte om det. Efter dessa fyra gånger blir det aldrig mer någon spanska för mig i ett klassrum. Efter studenten sk jag ut och resa & då ska jag lära mig! (: Men inte nu, jag orkar inte det mer alltså. Har kollat över lite småsaker och så men nu får det fan gå som det går.

Det är hur mycket som helst i skolan nu. Jag har aldrig förstått det, varför ska allting komma på slutet för? :o galet jobbigt.

Min dag har varit helt okej. Repade massor med ensamblen idag så det sitter nog ganska bra till på måndag. Kom till Rytmus och kolla på måndag vetjag! Det blir en hel del bra vårmusik vill jag lova!(: Efter skolan lagade jag mig lite mat, pluggade spanska -.- gick till vasaparken och lekte en stund med Lizzie, det gillade hon min söta! Nu är jag tillbaka i lägenheten, Love smsade just, verkade som om han hade tid att prata :) :) :) :) Snart ska jag ta tag i samhällsprovet också, måste plugga till det med. & MATTE PÅ FREDAG. herrejisses.

pussss

Inga kommentarer: