onsdag 26 maj 2010

Onsdag! om 2 dagar är det Fredag, underbara fredag då min älskling kommer tillbaka! Fyfan vad jag saknar honom.. <3

Känner mig en aning stressad inför denna och kommande vecka:
- Nationella spanska
-Samhällsprov
-Engelska uppsats & redovisning
-Stadgar till Elevrådet (?)
-Ljudteknik
-Sångprov
- planka en låt till Gemun

Ja, så ser mina kommande 7 dagar ut. Herregud vad jag arbetar ut mig :) :) :) :) Ska försöka plugga så mycket som möjligt ikväll, imorn och på fredag efter lunch för att ha så ycket ledig tid som möjligt i helgen. Rix fm festival i jönköping också! Har dock ingen aning vilka jag ska gå med än? :p menmen, det blir nog bra!

Jaa.. ikväll ska jag gå på 2:ornas scemuprojektsuppvisning på skandiateatern. Jag hänger på Emil & Ellen. Det blir skoj :) Sen ska jag sova så fort som möjligt så att det kan bli fredag så fort som möjligt.. Fan vad jag saknar min pojk, känns som om det var jättelängesen vi sågs också. Men idag är det 6 dagar kvar tills vi får vår lägenhet :)


Puss & hej!

Inga kommentarer: