tisdag 18 maj 2010

Heeey.

Idag är det tisdagen den 18/5 och jag måste bara att den 18/6 så muckar Love och då kommer jag skrika av glädje. Då är hela värnpliktsskiten över :)

För övrigt så ligger min pojk i fält nu och ska göra till nästa fredag -.-. Men det gör inget, för som sagt så är skiten snart över, efter tio månader så bryr jag mig faktiskt knappt längre. Det är en månad kvar och sen inget mer. Dock saknar jag honom otroligt mycket :'( <3

Menmen.. Gårdagen var rätt bra. Jag pluggade hela jävla dagen känns det som. Cissi kom hem till mig och nördiga som vi är så tog det oss tre timmar att göra 18 instuderingsfrågor till provet nästa vecka. Känns dock skönt att vara ute i tid. På kvällen tittade jag på en film och uppdaterade mina naglar lite <;
Idag hade jag sovmorgon. Jävligt skönt vill jag lova :) Dock väcktes jag ändå av väckarklockan. Idag har jag ingen aning om vad jag ska hitta på. Känns dock som om jag verkligen måste hitta på någonting för jag vill inte riskera att jag börjar deppa hemma i lägenheten. Blir lätt så ibland när det är jobbigt runt omkring en. Min kära familj.. Ibland är den inte så kär och det känns inte som om den varit kär på längre än ett år. Jag saknar närheten till min familj. Den enda som fortfarande verkar vara intresserad av mig är min lillasyster .. <3 oj nu blev det deppigt här, så skulle det inte bli ju. inget deppande. Jag ska nog gå ner till stadens secondhand affär, där kan man spendera timmar! Sen hem, laga mat, gå ut med Lizzie, plugga(?) och sova :)



pusshej

Inga kommentarer: