onsdag 16 juni 2010


Nu har det gått och blivit sommarlov & det känns nästan som om jag har svikit min blogg lite. bloggläsare, tappa inte hoppet om mig. Jag är tillbaka :) haha.. Sist jag skrev.. det kommer ta ett tag innan ajg glömmer den dagen. Den var hemsk men slutade otroligt bra.

I alla fall så har jag & love fått iordning i vår lägenhet! Så nu är vi officiellt sambor helt enkelt. Haha varje gång ajg komemr till dörren ler jag åt att det står "L Karlsson/H Berg på skylten. Så annorlunda, men så rätt! Hela denna helgen bestod av att packa upp allt sen flytten och vila upp sig efter en otroligt hektisk vecka. Sen i söndags lämnade jag och love varandra för SISTA gången på stationen, på söndag komemr han hem föralltid! Fyfan vad gött alltså. Alla skulle få känna på det vi har känt på detta året så skulle alla uppskatta varandra lite emr tror jag nog :)

Nu är klockan tio i två och jag åker nog inte från jobbet förrän halv fyra men jag har redan gjort klart allt som ska göras idag. Det känns ändå ganska surt att behöva sitta här bara för att, men jag behöver verkligen de sista timmarna på mitt konto sen.. så jag får bara stå ut! Det är skönt att vara tillbaka i Småland men jag saknar Norrköping som jag förövrigt ska åka till på fredag med min kära vän Emma :) :) Det blir nog jävligt bra alltså.

nu ropar kaffemaskinen på mig!!

puss!

(sjukt fin bild jag hittade på min fars dator här på jobbet... ahha.. 2008 :* )

Inga kommentarer: