torsdag 24 juni 2010

heeeej

sjukt tråkigt på jobbet som vanlígt och ännu en gång glömde jag den bärbara datorn vilket betyder att jag inkte kan ladda upp några bilder från helgen eller lägenheten idag heller.

Men imon är det midsommarafton och som vi svenskar gör varje år, så ska vi i år igen dansa runt en jättekuk. (y) : ) Och vi gnäller på andra kulturer! haha..
Hos mig blir det i alla fall party! Grill & badtunna och lite fylla sådär. Lagom mycket för på lördag bär det av till Norrköping med Love & sen på söndag kommer Becca också, ska bli jävligt roligt ;*

OCH sist men inte minst så fick jag världens bästa besked igår. Cissi kommer till mig imorn. En världbäst vän och det ska ju bli jävligt roligt :* Hoppas hon gillar sommaren i Solberga för den ska hon få stå ut med några gånger till på lovet har jag tänkt mig :) :) sjukt kul att hon kommer i alla fall!

det var allt för mig. ha en bra helg! (y)

Inga kommentarer: