söndag 26 september 2010

SÖNDAG!

Om lite mer än en timme går tåget till norrköping från nässjö station. Efter fyra mysiga dagar hemma i Småland hos pappa ska jag åka tillbaka nu till min pojk som redan är där och väntar på mig :) Haha.. fast just nu väntar han nog ingenting för han ligger nog och sover efter en hård utekväll med grabbarna från nässjö. Hoppas på att jag hinner träffa dem innan de åker tillbaka till lilla nässjö.

Kl halv fem idag är det träning också! Hoppas på att Ellen är sugen på att träna med mig idag också, annars drar jag mig ner till gymmet själv :)
I morgon har jag historiaprov vilket jag inte har pluggat på lika mycket som jag borde, men så är det ibland. tänkte plugga lite på tåget :)

Helgen har i alla fall varit jättebra! Myskväll med tjejerna i fredags, det behövdes! Underbart att träffa dem igen! <3

det var nog allt.

pusspuss

Inga kommentarer: