onsdag 28 juli 2010

Hej!

Det är knappt fyra veckor kvar på sommarlovet och ännu har jag 1 & 1/2 veckas jobb kvar.
Denna somamren har inte varit den bästa, nej den har inte varit så bra alls faktiskt. Till min stora förånelse eftersom jag nog aldrig har längtat så mycket till någon sommar som jag längtade till denna.

Man tror att något ska förbli perfekt och så blir man överraskad av att det inte är så. Allting går väl upp och ner, det vet väl jag om någon. Bara så svårt att acceptera när det gäller de få saker i mitt liv som faktiskt har varit perfekt från första början.

Det är fyra veckor kvar och dom ska bli bra, jag vill det så gärna, men det är inte upp till mig, jag måste bara vänta och lita, trots att det är svårt. Jag hatar att det har blivit såhär, jag hatar hur du har varit denna sommaren.

jag har ont i magen in för nästa vecka. fuck!

puss <3

Inga kommentarer: