onsdag 13 maj 2009

hejhopp! Nu var det ett tagsen ... igen.

Musikalen har tagit slut? och här står jag som ett frågetecken och frågar mig själv vart tog tiden vägen? och min teori är att jag har haft det så otroligt roligt och intressant att jag helt enkelt inte tänkt på tiden... (y) i alla fall så fällde jag en tår eller två.. okej rätt många på kvällen där när vi skildes åt. en härlig tid har det varit med så många härliga människor! Mest av allt kommer jag nog sakna love :(... xd hahaha eller inte. ;)

Jaha idag började den så kallade "temaveckan" ¨på norråsa skolan och den håller på till nästa tisdag då alla 9:or ska befinna sig i huvudstaden Stockholm.
Det blir soft! man har gjort sitt eget schema och idag blev det fysik, rast historia och prov (: rätt nice, man gick runt o chillade o gjorde lite vad man ville, och så ser hela veckan ut ;>
Just nu väntar jag på mina kära vänner Sara och Lidija som kommer med bussen om en cirka 10 min :p Vi ska bada jaccuzzi och sen nöta vänner hela natten tänkte vi :d gud så kul! Glass och gott blir det också , här lyxar vi till det! (;

Min pappa tillåter mig äntligen att tatuera mig.. så om mamma tillåter (vilket hon måste ) så blir det nog en tatuering inom de kommande månaderna , kul!


hejsvejs!! :D

Inga kommentarer: